Úspěšné finále krajské soutěže završilo kurz Podnikání v praxi pro SŠ 13. 6. 2024
Slavnostním soutěžním finále vyvrcholil 11. 6. kurz Podnikání v praxi, který pro středoškolské studenty z Královéhradeckého kraje pořádá Technologické centrum Hradec Králové.
Do finálových bojů postoupilo 6 studentských týmů, které své nápady prezentovaly před odbornou porotou na půdě Univerzity Hradec Králové. Byl to nelehký boj, jednotlivé týmy měly skvěle připravené projektové prezentace a přinesly spoustu inovativních a kreativních podnikatelských nápadů.
A kdo se stal vítězem letošního krajského finále?
- Na prvním místě se umístil tým s projektem 20DDS, SOU a SOŠ Vocelova Hradec Králové
- Druhé místo obsadil projekt Social&Digital, SPŠ Trutnov
- Třetí místo získal tým s projektem Recyclefex, také ze SOU a SOŠ Vocelova Hradec Králové
Dalšími soutěžními projekty byly Horská chata Bejlinka ze SŠ Hotelnictví, řemesel a gastronomie Trutnov, rostoucí boty JaJa z Masarykovy Obchodní akademie a Cruches wishes, e-shop se zbožím pro páry. Všechny týmy byly oceněny věcnými cenami od partnerů a organizátorů akce, včetně poukazů na konzultační služby, které mohou využít k dalšímu rozvoji svých projektů.
„Kurz Podnikání v praxi pořádáme již osmým rokem a mohu říci, že úroveň studentských projektů se rok od roku zlepšuje. Budu rád, když se studenti rozhodnou své nápady dál rozvíjet,“ uvedl Ondřej Zezulák, ředitel Technologického centra Hradec Králové.
V hodnoticí komisi zasedli Petra Marešová, profesorka, prorektorka pro studium a kvalitu, zástupkyně za Fakultu informatiky managementu Univerzity Hradec Králové, Tomáš Pětivoký, zakladatel projektu Kalorické tabulky, Michal Tureček, regionální projektový manažer z agentury CzechInvest, Jan Kadleček, seniorní business konzultant ve společnosti MBI s odborností v oblastech ecommerce.
Letošní finálové týmy vzešly z 36 středoškolských týmů, které absolvovaly Podnikání v praxi během tohoto školního roku. Kurz organizuje Technologické centrum Hradec Králové na středních školách v celém Královéhradeckém kraji. Sestává z pěti výukových bloků, které se zaměřují na tvorbu business plánu, ekonomiku projektu, marketing i prezentaci nápadu.