Odborný kurz: Digitální marketing v kostce: od teorie k praxi
-
1.–10. 4. 2025
- 14:00–18:30
-
Živá akce
-
2 250,-
Chcete vědět:
- Jak efektivně využít online kanály jako vyhledávače, PPC reklamu a sociální sítě?
- Jak budovat a spravovat online značku, která osloví cílové publikum?
- Jak vytvořit praktickou marketingovou strategii pro růst podnikání?
Jedná se o odborně zaměřený kurz, který je zastřešen projektem www.jsemvkurzu.cz, projekt Ministerstva práce a sociálních věcí a je dotován z 82% Úřadem práce.
Obsah kurzu:
Úvod do digitálního marketingu, význam a základní principy, historie a vývoj marketingových kanálů
- Definice digitálního marketingu: Co to je a jak se liší od tradičního marketingu
- Význam digitálního marketingu: Proč je dnes klíčový pro podniky i jednotlivce
- Základní principy: Cílové skupiny, segmentace trhu, marketingový trychtýř
- Historie digitálního marketingu: Jak se vyvíjel online marketing od počátků internetu
- Hlavní marketingové kanály: Tradiční vs. digitální
Základní pohled na online kanály. Volba správných kanálů pro cílovou skupinu
- Online marketingové kanály: Weby, sociální sítě, e-mail marketing, PPC, SEO, obsahový marketing
- Pochopení cílové skupiny: Analýza a tvorba person
- Jak vybírat správné kanály: Klíčové faktory při rozhodování
- Příklady úspěšných strategií
- Praktická cvičení: Simulace volby správných kanálů pro různé typy podnikání
PPC reklama, marketing na sociálních sítích, SEO a další
- PPC reklama: Google Ads a Facebook Ads, Nastavení kampaně, sledování výkonu
- Marketing na sociálních sítích: Facebook, Instagram, LinkedIn
- SEO - optimalizace pro vyhledávače: On-page a off-page faktory, Klíčová slova a jejich výběr, Technické SEO
- Praktická ukázka tvorby PPC kampaně a SEO auditu webu
Budování online značky - definování hodnot a vizí, vytváření jedinečného stylu a komunikace
- Co dělá značku silnou: Hodnoty, mise, vize
- Jak definovat a komunikovat značku: Branding a identita
- Tone of voice: Jak vybrat správný styl komunikace
- Vizuální identita: Logo, barvy, typografie
- Budování důvěry a vztahu se zákazníky
Termíny kurzu, vždy od 14.00 do 18.30:
- Rozloženo do 4 dnů po 4,5 hodinách
- 1.4.2025 (Út)
- 3.4.2025 (Čt)
- 8.4.2025 (Út)
- 10.4.2025 (Čt)
- Časová dotace kurzu: 18 hod.
- Forma: prezenční i online (Microsoft Teams)
*Pozor na tento kurz je možné se přihlásit nejpozději do 1. 03. 2025!
A nemějte obavy! Kurz snadno a bez registrace na Úřadu práce – jde jen o formalitu!
-
jedná se o odborně zaměřený kurz, který je zastřešen projektem www.jsemvkurzu.cz, projekt Ministerstva práce a sociálních věcí a je dotován z 82% Úřadem práce.
- Tento kurz je dotovaný, a proto Úřad práce (ÚP) potřebuje pouze vykázat vaši účast Ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV) v rámci dotace, proto je třeba zakliknout větu: "Souhlasím o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání".
- Ihned po skončení kurzu budete z evidence zájemců o zaměstnání vyřazeni a nikde nebudete figurovat.
- Přihlásit se může každý, kdo má české občanství (majitelé firem, OSVČ, zaměstnanci,...).
- Veškerou agentu spojenou s kurzem zajišťuje vzdělavatel (TCHK) spolu s ÚP.
- Garance! V případě zrušení kurzu bude Vaše spoluúčast vrácena.
PŘIHLÁŠENÍ ZDE:
-
Pro přihlášení na kurz - prezenční forma, klikněte ZDE.
-
Pro přihlášení na kurz - online forma (Microsoft Teams), klikněte ZDE.
- Dostanete se na stránku kurzu, kde v pravé části je pole „PŘIHLÁSIT SE NA KURZ“ – kliknete na něj a zobrazí se vám stránka s přihlášením. Přihlaste se pomocí Identity občana.
- Nejjednodušším způsobem je přihlášení se přes tzv. Bankovní identitu, kterou potvrdíte v mobilním bankovnictví ve svém telefonu.
- Po potvrzení bankovní identity ve vašem mobilním zařízení znovu kliknete na odkaz kurzu
(viz. bod 1.) a znovu na „PŘIHLÁSIT SE NA KURZ“, nyní se již nacházíte na stránce „TERMÍNY KURZU“ a můžete vyplnit přihlášku. - Do přihlášky je třeba vyplnit povinná pole (označené hvězdičkou): Dosažené vzdělání, Vykonávaná profese, Doplňující informace - motivace pro výběr kurzu – stačí jednou větou, Kontaktní pracoviště ÚP (dle vašeho trvalého bydliště).
- DŮLEŽITÉ, v závěru nezapomeňte zaškrtnout VYŘAZENÍ Z EVIDENCE ZÁJEMCŮ O ZAMĚSTNÁNÍ PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU.
- Přihlášku potvrdíte a máte hotovo.
Akcí vás provede:
Mgr. Michal Ševčík, MSc.
Specialista v On-line marketingu
Specialista digitálního marketingu a spolumajitel Agentury MarketingPPC. S podnikateli a majiteli firem staví marketingové strategie pro lepší viditelnost v on-line světě i mimo něj. Agentura MarketingPPC se od roku 2013 soustředí převážně na následující marketingové oblasti a kanály: PPC reklamy (Google Ads, Sklik, Sociální sítě), propagace na zbožových srovnávačích, E-mailingové kampaně, SEO & Link building, Expanze do zahraničí a Komplexní marketingové strategie. V roce 2016 rozšířila svou činnost a věnuje se i tvorbě nástrojů a algoritmů pro automatizaci správy marketingových kampaní, včetně zakázkového vývoje.