Odborný kurz: Digitální marketing v kostce: od teorie k praxi

  • Datum
    1.–10. 4. 2025
  • V kolik? 14:00–18:30
  • Datum

    Živá akce

  • Datum
    2 250,-

Chcete vědět:

  • Jak efektivně využít online kanály jako vyhledávače, PPC reklamu a sociální sítě?
  • Jak budovat a spravovat online značku, která osloví cílové publikum?
  • Jak vytvořit praktickou marketingovou strategii pro růst podnikání?

Jedná se o odborně zaměřený kurz, který je zastřešen projektem www.jsemvkurzu.cz, projekt Ministerstva práce a sociálních věcí a je dotován z 82% Úřadem práce.


Obsah kurzu:

Úvod do digitálního marketingu, význam a základní principy, historie a vývoj marketingových kanálů

  • Definice digitálního marketingu: Co to je a jak se liší od tradičního marketingu
  • Význam digitálního marketingu: Proč je dnes klíčový pro podniky i jednotlivce
  • Základní principy: Cílové skupiny, segmentace trhu, marketingový trychtýř
  • Historie digitálního marketingu: Jak se vyvíjel online marketing od počátků internetu
  • Hlavní marketingové kanály: Tradiční vs. digitální

Základní pohled na online kanály. Volba správných kanálů pro cílovou skupinu

  • Online marketingové kanály: Weby, sociální sítě, e-mail marketing, PPC, SEO, obsahový marketing
  • Pochopení cílové skupiny: Analýza a tvorba person
  • Jak vybírat správné kanály: Klíčové faktory při rozhodování
  • Příklady úspěšných strategií
  • Praktická cvičení: Simulace volby správných kanálů pro různé typy podnikání

PPC reklama, marketing na sociálních sítích, SEO a další

  • PPC reklama: Google Ads a Facebook Ads, Nastavení kampaně, sledování výkonu
  • Marketing na sociálních sítích: Facebook, Instagram, LinkedIn
  • SEO - optimalizace pro vyhledávače: On-page a off-page faktory, Klíčová slova a jejich výběr, Technické SEO
  • Praktická ukázka tvorby PPC kampaně a SEO auditu webu

Budování online značky - definování hodnot a vizí, vytváření jedinečného stylu a komunikace

  • Co dělá značku silnou: Hodnoty, mise, vize
  • Jak definovat a komunikovat značku: Branding a identita
  • Tone of voice: Jak vybrat správný styl komunikace
  • Vizuální identita: Logo, barvy, typografie
  • Budování důvěry a vztahu se zákazníky

 


Termíny kurzu, vždy od 14.00 do 18.30:

  • Rozloženo do 4 dnů po 4,5 hodinách
  • 1.4.2025 (Út)
  • 3.4.2025 (Čt)
  • 8.4.2025 (Út)
  • 10.4.2025 (Čt)
  • Časová dotace kurzu: 18 hod. 
  • Forma: prezenční i online (Microsoft Teams)

*Pozor na tento kurz je možné se přihlásit nejpozději do 1. 03. 2025!

A nemějte obavy! Kurz snadno a bez registrace na Úřadu práce – jde jen o formalitu!

  • jedná se o odborně zaměřený kurz, který je zastřešen projektem www.jsemvkurzu.cz, projekt Ministerstva práce a sociálních věcí a je dotován z 82% Úřadem práce. 

  1. Tento kurz je dotovaný, a proto Úřad práce (ÚP) potřebuje pouze vykázat vaši účast Ministerstvu práce a sociálních věcí (MPSV) v rámci dotace, proto je třeba zakliknout větu: "Souhlasím o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání".
  2. Ihned po skončení kurzu budete z evidence zájemců o zaměstnání vyřazeni a nikde nebudete figurovat.
  3. Přihlásit se může každý, kdo má české občanství (majitelé firem, OSVČ, zaměstnanci,...).
  4. Veškerou agentu spojenou s kurzem zajišťuje vzdělavatel (TCHK) spolu s ÚP.
  5. Garance! V případě zrušení kurzu bude Vaše spoluúčast vrácena.

PŘIHLÁŠENÍ ZDE: 

  1. Pro přihlášení na kurz - prezenční forma, klikněte ZDE.

  2. Pro přihlášení na kurz - online forma (Microsoft Teams), klikněte ZDE

  3. Dostanete se na stránku kurzu, kde v pravé části je pole „PŘIHLÁSIT SE NA KURZ“ – kliknete na něj a zobrazí se vám stránka s přihlášením. Přihlaste se pomocí Identity občana.
  4. Nejjednodušším způsobem je přihlášení se přes tzv. Bankovní identitu, kterou potvrdíte v mobilním bankovnictví ve svém telefonu.
  5. Po potvrzení bankovní identity ve vašem mobilním zařízení znovu kliknete na odkaz kurzu
    (viz. bod 1.) a znovu na „PŘIHLÁSIT SE NA KURZ“, nyní se již nacházíte na stránce „TERMÍNY KURZU“ a můžete vyplnit přihlášku.
  6. Do přihlášky je třeba vyplnit povinná pole (označené hvězdičkou): Dosažené vzdělání, Vykonávaná profese, Doplňující informace - motivace pro výběr kurzu – stačí jednou větou, Kontaktní pracoviště ÚP (dle vašeho trvalého bydliště).
  7. DŮLEŽITÉ, v závěru nezapomeňte zaškrtnout VYŘAZENÍ Z EVIDENCE ZÁJEMCŮ O ZAMĚSTNÁNÍ PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU.
  8. Přihlášku potvrdíte a máte hotovo.

 

Akcí vás provede:

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Mgr. Michal Ševčík, MSc.

Specialista v On-line marketingu

Specialista digitálního marketingu a spolumajitel Agentury MarketingPPC. S podnikateli a majiteli firem staví marketingové strategie pro lepší viditelnost v on-line světě i mimo něj. Agentura MarketingPPC se od roku 2013 soustředí převážně na následující marketingové oblasti a kanály: PPC reklamy (Google Ads, Sklik, Sociální sítě), propagace na zbožových srovnávačích, E-mailingové kampaně, SEO & Link building, Expanze do zahraničí a Komplexní marketingové strategie. V roce 2016 rozšířila svou činnost a věnuje se i tvorbě nástrojů a algoritmů pro automatizaci správy marketingových kampaní, včetně zakázkového vývoje.

Not loaded
Spojte se s námi
Další kontakty →

Provozovatelem webu je společnost TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové z. ú., která jako správce osobních údajů používá na těchto internetových stránkách cookies za účelem zvýšení uživatelského komfortu, analýze návštěvnosti i přesnějšímu cílení reklamy. Více informací naleznete zde:

Přizpůsobit cookies
Odmítnout všechny
Přijmout všechny